Sportauto kohtub linnadžiibiga - Audi SQ5

Neile, kes peavad lugu heast autosõidust ja kellele rahapuudus pole probleemiks, peaks Audi SQ5 TDI olema linnadžiipide seas üks paremaid valikuid. Kiire, terav, ruumikas ja sportlikkust arvestades üsnagi mugav – nende sõnadega saab lühidalt iseloomustada Audi esimest diiselmootoriga S-mudelit. Odav see muidugi ei ole, maksab 59 300 eurot. Sama võimsa, 313hobujõulise diiselmootoriga BMW X3 xDrive 35d saab 57 370 euro eest, Mercedes-Benzil nii võimsa diisliga rivaali neile kahele kõrvale panna ei ole.

Superdisainiga TT – Audi efektne elustiiliauto

Audi TT pole auto, mida ostetakse kaine arvestusega. Kõrge hind, võimsad mootorid, eriti efektne kujustus ja tilluke sõitjateruum teevad sellest täisverelise sportauto. Audi TT kujustust on peetud täiesti unikaalseks. Kahtlemata on see eriline ning ka eriti hästi õnnestunud. Tunnistavad seda ju ilmselt ka Audi disainerid – 2006. aastal esitletud auto teine põlvkond on eelmisega väga sarnane.

Kiirusekummardaja - uus Audi TT

Uue Audi TT välimus ei peta – see ongi nii kiire, kui paistab.

Laiad “õlad”, hoogsalt langev katus ning supersport-auto R8-ga sarnane, natuke pahelise ilmega esiosa vihjavad, et TT on võimeline enamaks kui lihtsalt linnatulede säras ilus olemiseks. Viimast on kupee-TT kahtlemata, kuid mitte ainult – kiirusekummardajaid ta alt ei vea.

Audi V8: tehniliselt õnnestunud turunduslik möödalask

Kuigi öeldakse, et esimene vasikas läheb ikka aia taha, peab see Audi esimese V-8 mootoriga luksussedaani puhul paika vaid tinglikult. Tehniliselt õnnestunud autole saab ette heita vaid liigsest sarnasust tavamudeliga Audi 100. 1989. aastal esitletud V8 oli Audi jaoks suur samm: esmakordselt võeti kasutusele kaheksasilindriline mootor ja koos sellega siseneti seni Mercedes-Benzi, BMW ja Jaguari pärusmaale.

Touareg käis kosmeetiku juures

Volkswagen ei läinud Touaregi uuenduskuuriga liiga hoogu ja nii ongi parem – milleks remontida korras asja?!

Värskem välimus, uus mootor ja täiendatud varustus – need ongi peamised märksõnad Touaregi rohkem kui 2300 detaili hõlmavas värskenduses. Endiselt pakub Volkswageni maastikuauto üht paremat kompromissi maastiku- ja teesõiduomaduste vahel.

Volkswagen Corrado – tuulehoog Saksamaalt

Volkswagen alustas sportliku kupee Scirocco tootmist juba 1974. aastal. Seitse aastat hiljem toodi turule mudeli teine põlvkond ning omakorda seitse aastat hiljem juba täiesti uus sportkupee Corrado. Kuigi Corrado oli põhimõtteliselt kolmanda põlvkonna Scirocco, oli ikkagi tegu täiesti uue mudeliga ja nii otsustas Volkswagen ka nimevahetuse kasuks. Jätkati traditsiooni, kus mudelinimetused tulenesid tuulte nimedest (Passat, Scirocco).